رادین رامتین رهارادین رامتین رها، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

رادین- رامتین-رها سه قلوهای مامان و بابا

ماه دوم: هفته پنجم تا هشتم

1394/5/5 1:58
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره هفته هشت رسید و رفتیم سونوگرافی لامرد،  بخاطر شلوغ بودن موندم تا نوبتم شد.

با دلهره از اینکه چیه چیجوریه آیا سالم هست یا نه ، البته با یاد خدا سونو دادم. با ترس خاصی از دکتر پرسیدم جنین تشکیل شده یا نه، که با خوشحالی گفت بله فقط بپرس چندتا: منم پرسیدم و شمارش میکرد  یک.... دو... سه.   بی اختیار گریه م گرفت.

هرچند که دقیق نگفت، ولی سه جنین با سه جفت و کیسه جدا از هم تشکیل شده بود. 

این شد شروع یه بارداری خاص...

از امروز به بعد چون میدونستم سه تاست ، هم بیشتر مواظب خودم بودم هم نسبت به قبل خ بیشتر به تغذیه حساس شدم و برنامه کلی داشتم که همه پروتیین ها رو در روز رعایت کنم،  میوه ، گوشت میوه سبزی مغزها و...

ما بودیم و  منتظر آینده...

فریم ماه دوم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سولماز
5 مهر 94 22:17
سلام امبدوارم به سلامتی فرزندانتان را در اغوش بگیرد من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم